Programmēšanas pulciņš

Skolotājs: Anna Borne

Klašu grupa: 4. klase un 3.klase

Programmas mērķi

Palīdzēt bērniem apgūt programmēšanas pamatus, izmantojot vizuālās programmēšanas valodas un interaktīvus uzdevumus, kas ļauj attīstīt loģisko domāšanu un problēmu risināšanas prasmes.

Programmas uzdevumi

  • Iepazīstināt skolēnus ar programmēšanas pamatiem.
  • Attīstīt loģisko un radošo domāšanu.
  • Veicināt praktisko iemaņu attīstību, izstrādājot vienkāršus projektus un animācijas, kas ļauj bērniem pielietot iegūtās zināšanas un attīstīt programmēšanas prasmes reālos scenārijos.
  • Sekmēt sadarbības prasmes un pašizpausmi, veidojot grupu darbus un radošus projektus.
  • Radīt interesi par tehnoloģijām un programmēšanu.