Programmēšanas pulciņš
Skolotājs: Anna Borne
Klašu grupa: 4. klase un 3.klase
Programmas mērķi
Palīdzēt bērniem apgūt programmēšanas pamatus, izmantojot vizuālās programmēšanas valodas un interaktīvus uzdevumus, kas ļauj attīstīt loģisko domāšanu un problēmu risināšanas prasmes.
Programmas uzdevumi
- Iepazīstināt skolēnus ar programmēšanas pamatiem.
- Attīstīt loģisko un radošo domāšanu.
- Veicināt praktisko iemaņu attīstību, izstrādājot vienkāršus projektus un animācijas, kas ļauj bērniem pielietot iegūtās zināšanas un attīstīt programmēšanas prasmes reālos scenārijos.
- Sekmēt sadarbības prasmes un pašizpausmi, veidojot grupu darbus un radošus projektus.
- Radīt interesi par tehnoloģijām un programmēšanu.